اخبار روزاقتصاد

VeChain یکپارچگی زنجیره تامین را تقویت می کند: در “Blockchain 2030” به عنوان نوآور کلیدی برجسته شده است

VeChain یکپارچگی زنجیره تامین را تقویت می کند: در “Blockchain 2030” به عنوان نوآور کلیدی برجسته شده است

  • VeChain در گزارش Blockchain 2030 به دلیل نقش خود در راه حل های مبتنی بر بلاک چین برای مدیریت زنجیره تامین نشان داده شده است. 
  • یک تحلیلگر پیش بینی می کند که VET می تواند در کوتاه مدت به 1.6 دلار برسد. با این حال، Changelly معتقد است که این پیش بینی ممکن است هشت سال طول بکشد تا تحقق یابد. 

از زمان شروع، VeChain (VET) سلطه خود را در صنعت مدیریت زنجیره تامین با معرفی چندین راه حل فن آوری برای کمک به شرکت ها برای ردیابی محصولات از تولید کنندگان تا مصرف کنندگان حفظ کرده است. اخیراً، VeChain در گزارشی با نام “Blockchain 2030: انقلابی در آینده اعتماد دیجیتال” ظاهری نوآورانه داشته است که بر سهم خود در اقتصاد دیجیتال تأکید می کند. 

این اشاره قابل توجه اولین بار توسط محقق بلاک چین، کالین براون، گزارش شد که نقش VeChain را در یک پست مفصل توضیح داد و به تأثیر احتمالی قیمت در کوتاه مدت اشاره کرد. 

بر اساس گزارش “بلاک چین 2030: انقلابی در آینده اعتماد دیجیتال”، #VeChain نقش مهمی در ادغام بلاک چین با فناوری های نوظهور، به ویژه در مدیریت زنجیره تامین ایفا می کند. VeChain به دلیل نقش مهمش در… pic.twitter.com/LOHVPG1ipl— Collin Brown (@CollinBrownXRP) 30 اوت 2024

طبق تجزیه و تحلیل ما از گزارش، VeChain به عنوان ابزاری در راه حل های مبتنی بر بلاک چین برای مدیریت زنجیره تامین برجسته شده است. همانطور که گفته شد این امر اصالت و قابلیت ردیابی محصولات را افزایش می دهد. کالین براون در توضیح این موضوع توضیح داد که فناوری بلاک چین به ثبت «هر مرحله از راه» محصولات کمک می‌کند و آن را به ابزاری ضروری در داروسازی تبدیل می‌کند که در آن دقت و یکپارچگی زنجیره تأمین بسیار مهم است. 

فناوری VeChain برای ثبت هر مرحله از سفر یک محصول در بلاک چین استفاده می شود، که شفافیت بی نظیری را ارائه می دهد و به کسب و کارها کمک می کند اصالت و کیفیت محصولات خود را تأیید کنند. این کار بازدهی زنجیره تامین را افزایش می‌دهد، خطر جعل را کاهش می‌دهد و اعتماد مصرف‌کننده را با اجازه دادن به آنها برای ردیابی منشأ محصولاتی که خریداری می‌کنند، افزایش می‌دهد.

VeChain (VET) که توسط برندهای معروف در چندین صنعت پذیرفته شده است

طبق گزارش‌ها، برندهای مشهور در صنایع مختلف، مانند Walmart China، از VeChain برای ردیابی منشاء استفاده کرده‌اند. و همچنین اصالت محصولات آنها. جدای از این، فناوری آن در مبارزه با کالاهای تقلبی حیاتی گزارش شده است. برندهای لوکس و لوکس، از جمله Givenchy و VeBridal، همگی VeChain را برای ایجاد گواهینامه‌هایی که نیاز به اسکن یک کد QR برای تأیید صحت دارند، اتخاذ کرده‌اند.

در صنعت خودرو، VeChain دارای با BMW شریک شد تا روی پروژه VerifyCar کار کند. همچنین در کشاورزی به کار گرفته شده است که در آن شرکت هایی مانند Bright Food از راه حل های آن برای ردیابی چرخه عمر محصولات از کاشت تا توزیع استفاده می کنند. گزارش‌های متعدد تأیید می‌کنند که VeChain می‌تواند به طور گسترده در صنعت مراقبت‌های بهداشتی، تدارکات، شهرهای هوشمند و غیره در آینده مورد استفاده قرار گیرد. 

از آنجایی که صنایع بیشتر مزایای شفافیت، اعتماد و کارایی را که VeChain ارائه می‌دهد تشخیص می‌دهند، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این پلتفرم بلاک چین نقشی اساسی در شکل‌دهی آینده عملیات تجاری در سراسر جهان داشته باشد. کره زمین به عنوان یک مفهوم، ما فکر می کنیم شگفت انگیز است.

در توکن بومی VeChain، VET، یک تحلیلگر با نام EGRAG CRYPTO، پیش‌بینی کرده است که قیمت تا 1.6 دلار افزایش می‌یابد. 

من تکنیک شبیه‌سازی را روی الگوی فلش آبی چرخه قبلی اعمال کرده‌ام، و قیمت فعلی نشان می‌دهد که VET ممکن است برای برخی از حرکت‌های هیجان‌انگیز آماده شود. الگوی افزایش احتمالی تا 0.115c را نشان می دهد.

بر خلاف این، Changelly انتظار دارد که دارایی در ماه مه 2032 به 1 دلار برسد. در زمان انتشار، VET پس از کاهش 10% در 24 ساعت گذشته، با قیمت 0.022 دلار معامله می‌شد. 


توصیه شده به شما:
< div class="tl-style" id="tve_tcb2_set-001" data-state="50" data-form-state="">

          بدون هرزنامه، بدون دروغ، فقط بینش. می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا